Як стати інтернет-провайдером

03/11/2021

Оборудование для провайдеров

Як стати провайдером інтернету та побудувати прибутковий бізнес? З чого почати? Яке потрібне обладнання та ПЗ? Як найняти та організувати персонал? Відповімо на ці питання у цій статті.

Визначення конкурентного середовища

Поточні реалії ринку такі, що новим та невеликим провайдерам буває складно. У великих населених пунктах великі компанії продовжують придушувати і поглинати невеликі районні підприємства. Однак на ринку все ще є актуальні ніші:

  • заміський приватний сектор, селища та села;
  • комплексні проекти міської квартальної забудови

Часто в таких зонах існує високий рівень попиту на інтернет-послуги, проте ніхто з провайдерів не може повноцінно надати такий сервіс, за винятком мобільних операторів. Це відкриває широкі змогу розвитку нових учасників ринку. Але незважаючи на всі передумови, організація бізнесу з надання населенню інтернет-доступу є досить складним завданням, яке потребує обліку багатьох юридичних аспектів та інколи вкладень чималих коштів.

Скільки коштує стати інтернет-провайдером?

Якщо ідея стати провайдером інтернету потребує реалізації, потрібно з чогось розпочати. Варто скласти хай і простий, але бізнес-план. Він дозволить врахувати витрати та ризики, засоби залучення коштів та інші нюанси, які здатні вплинути на результат. Бізнес-план потребує врахування непростих технічних та економічних показників. Якщо розрахунки підтвердять економічну доцільність його в розумні терміни, цим можна займатися. Для реалізації бізнес-плану потрібно чітко розуміти, хто і як платитиме гроші за послуги.

Як підрахували фахівці, середня сума, яка потрібна підприємству, щоб стати повноцінним інтернет-провайдером, сягає близько 1 млн грн. У цю суму входять такі приблизні витрати:

  • придбання обладнання – 500 тис. грн;
  • оргтехніка та меблі – 100 тис.;
  • підготовка приміщень – 40 тис.;
  • реєстрація юридичної особи, отримання ліцензії – до 100 тис. ;
  • реклама та інші витрати – до 200 тис.

У цьому переліку не враховано витрати на оренду приміщень та заробітну плату спеціалістів. Це ще близько 200 тис. грн щомісяця. Тепер можна спрогнозувати прибутковість. Якщо залучити близько 5 тис. клієнтів (для мікрорайону великого міста це не так багато), виручка може досягати 1-3 млн. грн щомісяця. З такими показниками можна з легкістю досягти високої рентабельності майбутнього бізнесу та окупності проекту.

Як підключати абонентів?

На підставі обраного способу підключення клієнтів та видів сервісу буде визначатися обладнання для інтернет-провайдера, а також перелік необхідних дозволів.

Для постачання сигналу до точок розподілу абонентам можна використовувати оптоволоконний канал. Незважаючи на його дорожнечу, він користується популярністю завдяки своїм перевагам:

  1. мала вага та відмінна пропускна здатність;
  2. повна інформаційна безпека;
  3. мінімальні втрати пакетів та затримки;
  4. майже немає обмежень щодо довжини.

Остання миля до клієнта може забезпечуватись кількома методами:

  • Wi-Fi. Провід не потрібний, проте канал обмежений за швидкістю та надійністю.
  • Оптика. Дорого та надійно. З’єднання можливе за однією з технологій: xPON або Ethernet.
  • Мідний кабель. Доступний і популярний спосіб, що відрізняється простотою установки.

На додаток до основного сервісу надання доступу до Інтернету можна продавати допоміжні послуги:

  • VoIP-телефонія;
  • цифрове телебачення IPTV;
  • серверні потужності (ігри, зберігання файлів);
  • мережна безпека (антивіруси).

Наявність такого спектру можливостей робить компанію привабливою конкурентному ринку.

Інтернет-магазин Setevoe.com.ua пропонує повний спектр обладнная для провайдерів

You may also like...